Nastanek podjetje Apple sega v leto 1976 in takratni simbol podjetja je narisal soustanovitelj Ron Wayne. To je bila risba Isaaca Newtona, angleškega fizika, matematika, astronoma, ki sedi pod drevesom oziroma jablano. Simbol, ki so ga uporabili pri prodaji prvega Apple računalnika, je Ron dobesedno narisal s svinčnikom in tušem. Z izdelavo prototipa za Apple II si je Steve Jobs premislil. Hotel je bolj prepoznaven in poenostavljen znak. Izdelavo so naročili v oglaševalski agenciji Regis McKenna, kjer se je ravno zaposlil Rob Janoff. Janoff, v ozadju izdelave simbola ni uporabil nikakršne posebne filozofije. Preprosto je na tržnici kupil jabolka, ter jih opazoval in začel risati. Ni hotel, da bi jabolko spominjalo na paradižnik ali drug sadež, zato je uporabil silhueto z ugrizom. Jobsu je pokazal obe različici, eno z ugrizom in eno brez. Tudi glede barv, ki so bile dodane v obratnem vrstnem redu kot mavrica, je bilo veliko teorij. Ena je povezava s prvim simbolom in Isaaca Newtona, saj je ravno on definiral teorijo o prizmi in lomu bele svetlobe v mavrico. Janoff je dodal barve zato, da bi nakazovale sposobnost Appleovega računalnika, ki je na TV zaslonih omogočal barvni prikaz.
Janoffova postavitev barv je bila postavljena nesimetrično z namenom, ker je hotel prikazat zelen pecelj jabolka. Ta barvni zamik v simbolu, se najbolj opazi na prvih Apple II računalnikih in zanj namenjenih Apple disketnih enotah. Kasneje so pri agenciji Landor & Associates znak malenkostno popravili. Posvetlili so barve, simbol pa je postal likovno in barvno bolj simetričen.
Simbol jabolka za računalniško podjetje je že na začetku prineslo nekaj preglavic. Tudi sama izvedba je bila precej draga, zaradi uporabljenih šestih barv. Založba Beatlov pa je bila dolga leta v sporu z Appleom, Italjani pa so prepričani, da je Rob Janof vozil Vespo.
S predstavitvijo iMaca, pa leta 1998 začnejo uporabljati monokromatičen znak. Od leta 2001 do 2003 s prihodom Mac OS X in grafično podobo imenovano Aqua, znak dobi tekočo podobo. Zelo znan Jobsov citat na predstavitivi grafične vizualne podobe je bil: “Gumbi na zaslonu zgledajo tako dobro, da bi jih lahko lizali.”.
Prehod izdelkov na nove materiale, kot sta brušeni aluminij in steklo, ponovno spremeni podobo loga.
Svoj logo je Apple znal zelo dobro promovirati, saj je kupec z vsakim nakupom novega računalnika dobil tudi nalepko. Nalepke so se znašle povsod: na avtomobilih, kitarah znanih glasbenikov in podobno. Kitarist skupine Radiohead je na svoji kitari imel nalepljeno barvno jabolko.
Andrej iz slovenskega jabolčnega foruma, je na velikonočni pirh izrisal obliko jabolka. Znak Apple se pojavlja tudi kot tatoo.
Nekaj najbolj banalnih kopij logotipa Apple.
Slikovno gradivo je pripravil avtor članka.