Dream of Pixels

Dream of Pixels

0
Nejc Žorga Dulmin, 14. November 2012 v Novice z značkami slovenija, app, igra.

Jutri, 15. novembra izide igra Dream of Pixels. Razvijalci so slovenska ekipa imenovana Dawn of play, katerih igro Twinoo ste morda igrali že lansko leto.

Napovednik

Intervju

Pogovarjali smo se z Žigom Hajdukovićem, soustanoviteljem Dawn of play.

Kako bi opisal igro Dream of Pixels nekomu, ki je še ne pozna?

Dream of Pixels je zasvojljiva miselna igra s padajočimi liki, ki svojo zahtevnost prefinjeno blaži s čudovito sanjsko grafiko in atmosferično avtorsko glasbo.

Koliko časa je potekal razvoj in kakšna ekipa je bila v zaledju?

Lansko leto sem začel z idejo in programiranjem prototipa, v katerega smo celotna ekipa Dawn of Play v mesecih do konca leta 2011 vložili skupno dober mesec dela. V Dawn of Play nas je 7 razvijalcev in art direktor, na Dream of Pixels smo od začetka letošnjega leta delali trije, zdaj proti koncu pa že skoraj vsi. Osnovno Dream of Pixels ekipo sestavljamo jaz (game design, prototip), Matej Jan (programiranje, vizualni efekti), Jan Hadžić (art) in Samo Pajk (programiranje).

Zakaj ste se odločili za iOS?

Za iOS smo se pravzaprav odločili že tri leta nazaj, tako da skupaj z dosedanjimi izkušnjami z iOS je za nas najlažje vstopiti na iOS App Store trg. Edina alternativa je pravzaprav le Android, kjer pa še premagujemo birokratske težave (slovensko podjetje ne more prodajati plačljivih Android aplikacij na Google Play storu, potem pa je tu še obračunavanje davkov za vsak nakup) pa tudi tehnične: fragmentacija naprav, kar pa se že izboljšuje, sploh če bi se odločili podpirati samo Android 4.0+.

Kakšne so vaše izkušnje pri razvoju za iOS?

iOS je trenutno že precej zrela platforma in tehnično razvoj poteka brez posebnih težav, njegova zrelost pa prinaša s seboj tudi množico dnevno novih iger na App Store – naša največja težava leži ravno tu – v marketingu oz. kako narediti, da bo naša igra izstopala iz te množice. Kako smo pri tem uspešni, se bo pokazalo v naslednjih nekaj dneh in tednih.

Razmišljate o razvoju še za druge platforme?

Razmišljamo, predvsem o Androidu, pa tudi Windows Phone in o PC/Mac različicah.

Kako je potekala objava v App Store, je bilo kaj zavrnitev?

Ja, bilo je kar pestro. Oddali smo tri tedne prej, računali na povprečni review čas 8-9 dni z malo rezerve za morebitno zavrnitev – ki pa nas je tudi doletela, po 9 dneh. Razlog je bila (neprimerna) uporaba “iPhone” in “iPad” v imenih Game Center lestvic, ki smo jih preimenovali na itunesconnect konfiguracijskem portalu v 5 minutah in ponovno uploadali enak binary – in čakali še enkrat 7 dni na potrditev, 3 dni pred izdajo 15. novembra, phju, za las!

Nam lahko zaupaš kakšne ideje za nadaljnji razvoj igre?

Ja, dodajali bomo nove sestavljanke oz. razstavljanke, imamo že nekaj idej za nove igralne načine, razmišljamo pa še o puzzle urejevalniku – interno ga že uporabljamo, morda pa bi še kdo od igralcev želel narediti kak puzzle in z njim morda celo izzvati prijatelja.

So na vidiku še kakšni drugi projekti?

Da. Že nekaj časa delamo na igri Furries, ki je akcijska pustolovščina s tremi kosmatinčki iz drugega planeta v glavni vlogi. Razvoj tega lahko spremljate na naši facebook strani.

Presenečenje – darilo

Dawn of Play bo enemu od komentatorjev članka podaril Dream of Pixels za iOS. Zakaj si želite Dream of Pixels? Kakšni so vaši prvi vtisi? Komentirati morate do jutri, četrtka 15. novembra, do 12.00.

Darilo prejme komentator rokec55.

Igra bo sicer na voljo v App Store jutri, 15. novembra. Ob splavitvi bo igra začasno na voljo za 0,89 €, ki pa se bo ob koncu promocijskega obdobja dvignila na redno ceno 2,69 €.


Posreduj članek naprej