Apple je postal druga najmočnejša blagovna znamka na svetu

Apple je postal druga najmočnejša blagovna znamka na svetu

0
Katerina Tomsič, 4. October 2012 v Novice z značkami apple.

Na seznamu Best Global Brands 2012 se je blagovna znamka Apple iz osmega mesta povzpela na drugo mesto, takoj za blagovno znamko Coca-Cola. S tem so prehiteli Microsoft, IBM, Google, GE in McDonalds. Uvrstitev na tej lestvici temelji na načinu, kako določena znamka vpliva in koristi organizaciji, od poslovnega načrta do izpolnitve pričakovanj uporabnikov.

Interbrand ugotavlja, da je le malo podjetij spremenilo naš način življenja in dela, kot ga je Apple. Jobs je spoznal, da je blagovna znamka mnogo več kot samo logo. Vedel je, da morajo Applovi uporabniki občutiti določen občutek, bodisi ko v roke primejo Applov izdelek, bodisi ko vstopijo v Apple Store ali obiščejo Applovo spletno stran.

Interbrandov Best Global Brands 2012 senznam se nahaja tukaj.


Posreduj članek naprej