Veliko podjetij se je odločilo zmanjšati število zaposlenih in to je bilo morda pravilno zanje. Mi smo izbrali drugačno pot. Verjeli smo, da dokler bomo uporabnikom nudili odlične produkte, bodo še naprej odpirali svoje denarnice.
Dizajn ni samo tisto kar vidimo in čutimo. Dizajn je, kako deluje.
Mislim, da se zabavamo. Mislim, da imajo naši uporabniki res radi naše produkte. In vedno se trudimo biti boljši.
Včasih, ko inoviraš, narediš napake. Najboljše jih je hitro priznati in se vrniti k drugim inovacijam ter jih izboljšati.
Uporabnikov ne moreš kar vprašati, kaj hočejo in jim potem poskušati to dati. Do takrat, ko bo produkt pripravljen, bodo želeli nekaj novega.
Biti najbogatejši človek na pokopališču mi nič ne pomeni … Ko grem zvečer v posteljo in si rečem, da smo naredili nekaj čudovitega … to mi pomeni več.
BIlo je vredno milijon dolarjev, ko sem imel 23 let, in čez 10 milijonov, ko sem jih imel 24, in čez 100 milijonov, ko sem jih imel 25, a sploh ni bilo tako pomembno, saj nikoli nisem tega delal zaradi denarja.
Ljudje mislijo, da fokus pomeni reči “ja” tisti stvari, na katero se moraš fokusirati. Ampak sploh ne pomeni tega. Pomeni reči “ne” stotinam drugih dobrih idej, ki obstajajo. Pazljivo moraš izbrati.
Želiš do konca življenja prodajati sladkano vodo, ali želiš spremenit svet?
Ponosem sem na to, česar nismo naredili, in na to, kar smo.