Eksplicitne vsebine v iTunes trgovini

Eksplicitne vsebine v iTunes trgovini

0
Gregor Vuk, 27. March 2010 v Novice z značkami itunes, app-store, erotika.

Apple je požrl precej kritik na račun cenzure v svoji trgovini aplikacij za iPhone in iPod Touch. Očitno se obetajo spremembe, saj po dolgotrajnih pripravah prihaja starostno omejena kategorija, kjer bodo našle prostor tudi vsebine za odrasle.


Prihaja Adobe Creative Suite 5 (CS5)

Prihaja Adobe Creative Suite 5 (CS5)

0
David Praznik, 25. March 2010 v Novice z značkami adobe.

Adobe Systems Incorporated bo 12. aprila 2010 lansiral Adobe Creative Suite 5.


DigiDNA: redeem koda za 30 % popust

DigiDNA: redeem koda za 30 % popust

0
David Praznik, 24. March 2010 v Novice z značkami redeem.

Vsem kupcem programov TuneAid, DiskAid in PicsAid podjetja DigiDNA, ponujamo kupon za 30 % popust.


Brskalnik Opera je danes uradno oddan v App Store

Brskalnik Opera je danes uradno oddan v App Store

0
David Praznik, 23. March 2010 v Novice z značkami iphone, opera, brskalnik.

Kot kaže, se je podjetju Opera Software do sedaj vse uresničilo, saj so danes brskalnik oddali v App Store.


Nagradna igra: 3 knjige o Final Cut Pro 7 v skupni vrednosti 150 EUR

Nagradna igra: 3 knjige o Final Cut Pro 7 v skupni vrednosti 150 EUR

0
Uredništvo Jabolko, 14. March 2010 v Novice z značkami giveaway, knjiga, final-cut, nagradna-igra.

V sodelovanju s podjetjem Miška, vam tokrat podarjamo tri knjige o programu Final Cut Pro 7 iz serije Apple Pro Training Series. To so Final Cut Pro 7 (priložen DVD), Motion 4 (priložen DVD) ter Color Correction in Final Cut Studio (priložen DVD).


Steve Ballmer se ogreva za Apple

Steve Ballmer se ogreva za Apple

0
Gregor Vuk, 9. March 2010 v Novice z značkami microsoft, google, steve-ballmer.

“Apple je opravil odlično delo, ki omogoča ljudem, da unovčijo in zaslužijo s svojo intelektualno lastnino.”, pravi Steve Ballmer, direktor podjetja Microsoft.


iPad reklama na Oskarjih

iPad reklama na Oskarjih

0
Gregor Vuk, 8. March 2010 v Novice z značkami 2010, ipad, oscar.

Čeprav je glavni zmagovalec Oskarjev 2010 Bombna misija, je prireditev obeležil nov video oglas za težko pričakovani iPad. TV reklama je takšna kot tablica sama – preprosta in zabavna.