Razvoj igre Myst je potekal dve leti, od leta 1991 do 1993, ko je bila igra tudi predstavljena. Igra je bila velika uspešnica in celo tako obsežna, da je bila izdana na CD ploščku, kar je pripomoglo k popularizaciji tega medija. Igra Myst je vsebovala 2,500 slik različnih scen in prostorov, 40 minut originalne glasbe in 66 minut animiranih prizorov. Izdelava je potekala na Macintosh Quadra računalnikih. 3D modeli so bili izrisani s programom StrataVision 3D, kasneje pa dodelani v Photoshopu 1.0. Sprogramirana pa je bila v HyperCard programski opremi, ki jo je izdelal programer *Bil Atkinson, a o tem kdaj drugič.
Zgodba igre, se začne v vlogi tujca, ki najde knjigo z naslovom Myst in ga z dotikom roke zadnje strani knjige, odnese na skrivnostni otok. Z raziskovanjem skrivnostnega otoka, iskanjem izgubljenih predmetov in reševanja različnih ugank, se prebijate skozi igro.
Priporočam ogled zanimivega videa, kjer avtorji govorijo o poteku izdelave omenjene igre.
Izdelava igre Myst 1. del
Izdelava igre Myst 2. del
Kot mnoge retro uspešnice, je tudi ta bila prilagojena za iOS naprave. Pretočite si lahko brezplačno različico z oglasi, ali pa kupite polno različico igre Myst, za 3,99 EUR.
Zanimiva je tudi spletna stran razvijalcev, kjer so na voljo napotki za igranje igre, če vam raziskovanje ne gre preveč od rok.