Najbolj prodajni žanr programov na iOS platformi so seveda igre, knjige in glasba. Če ste iOS programer, se odločite za en izmed omenjenih žanrov. Največkrat pretočena igra iz iTunes App Store je bila Angry Birds. Največ pozornosti pa je zaradi vizualnih učinkov doživela igra Infinity Blade. Igra uporablja najnovejšo tehnologijo, s katero je možno simulirat fotorealistične 3D svetove in objekte. Če se v družbi vitezov in gradov radi bojujete v prvi osebi (FPS), je to prava igra za vas, a o njej bom več napisal v enem od prihajajočih člankov.
Kot mladoletnik sem preigral veliko ustvarjenih iger iz konca osemdesetih in začetka devetdesetih. Te so bile uspešnice na več različnih platformah. Igre so takrat ustvarjali za blagovni znamki Amiga in Atari, ter tudi za PC in Mac računalnike. Uspešnica iz ene paltforme se je hito razširila na druge, ker pa nam je bil največkrat dostopen navaden PC računalik s 386 ali 486 intel procesorjem in DOS operacijskim sistemom, je to vsekakor platforma, ki mi je najbolj ostala v spominu prav zaradi iger. Najbolj sem užival v igrah z zgodbo. Dobra zgodba, ambientna grafika in zvok, čeprav včasih le piskajoči PC zvočnik ali MIDI, so stvari, ki so mi res bile všeč. Ena izmed takih iger je bila Prince of Persia (Perzijski princ).
Jordan Mechner je zaslovel že kot mladoletnik, ko je ustvaril igro Karateka za Apple II. Takoj po Karateki se je lotil naslednje igre, takrat še imenovane “Tat iz Bagdada”. Igro je razvijal štiri leta in jo programiral na svojem Apple IIe računalniku s 64 kilobajtov spomina. Ker ga je zanimal film, je s samo zgodobo in gibanjem likov želel igri dodati filmski pridih. Uporabil je rotoskopijo, posnel svojega mlajšega brata, ter posnetek razdelil na posamezne sličice, iz katerih je animiral gibanje princa.
Igra je bila uspešna in po njej so napisali še Prince Of Persia 2, Prince Of Presia 3D, posneli pa so tudi film. Igra je dobila priznanje za “prvo igro z animiranim gibanjem v igri” in najbolj ocenjeno na platformah PS2 in Xbox. Napisana je tudi knjiga in izdana je posebna izdaja LEGO kock na temo Perzijskega princa.
Ali so retro igre primerne za na dotik občutljive zaslone?
Prince Of Persia Retro je prepisana Macintosh različica, prilagojena za iOS. Na zaslonu so narisane kontrolne tipke, ki pa so včasih skoraj da moteče, ker so fiksne in nam lahko onemogočajo pogled na igralno površino. Še posebej problematičen je boj s sovražnikom. Kar nekaj časa sem potreboval, da sem se navadil na položaj navigacijskih tipk, da sem se lahko spretno bojeval z nasprotnikom. Dobra lastnost igre je, da jo uporabnik lahko začne igrati na poljubnem nivoju stopnje oziroma sobe. Stopnjo je potrebno zaključiti, saj shranjevanje igre ni možno. Če igro prekine uporabnik ali pa telefonski klic (velja za iPhone), pa se izgubijo tudi dodatno pridobljena življenja od osnovnih treh.
Nasvet
Če v 13 sobi želite premagat hudobnega Jaffarja, so osnovna tri življenja premalo. Igro je potebno začeti vsaj na sredini in jo odigrati do konca. Časovne omejitve 60-ih minut, kot je to praksa pri namiznih različicah igre, ni.
Prince Of Persia Retro je primerna za vse retro nostalgike. Na voljo je v iTunes App Store, stane pa pičlih 0,79 EUR.