App Store: Pogosta vprašanja

App Store: Pogosta vprašanja

0
Nejc Žorga Dulmin, 13. July 2011 v iPhone / iPod z značkami app-store, vprašanja, faq.

Kaj je App Store?
App Store je trgovina z Aplikacijami za vaš iPhone ali iPad. App Store je že naložen na vašo napravo, tako da lahko takoj pobrskate za aplikacijami, ki bi vas zanimale. Cene aplikacij se večinoma gibljejo med 0,79 € in 7,99 €, veliko pa je tudi brezplačnih. Za kupovanje aplikacij potrebujete svoj Apple ID. Kako ga ustvarite, si preberite v našem vodiču 10 stvari, ki jih mora vedeti nov iPhone uporabnik.

Ali lahko ustvarim Apple ID brez kreditne kartice?
Da, lahko, ampak boste lahko “kupovali” le brezplačne aplikacije. Navodila za ustvarjanje Apple ID-ja brez kreditne kartice najdete v našem vodiču 10 stvari, ki jih mora vedeti nov iPhone uporabnik.

Katere kreditne kartice podpira App Store?
Mastercard, Viso in American Express.

Ali App Store podpira PayPal?
Ne.

Ali lahko ponovno naložim izbrisano aplikacijo?
Da, vsako aplikacijo lahko ponovno naložite in to brezplačno. Čeprav ponovno nalaganje izgleda kot ponovni nakup, vas bo iPhone opozoril, da ste aplikacijo že kupili in da se bo prenesla brezplačno (na iPadu imajo kupljene aplikacije namesto cene kar gumb “Install”).

Kaj je In-App purchase?
In-App purchase pomeni nakup znotraj aplikacije. Veliko aplikacij je brezplačnih (ali poceni) in nudijo dodatne vsebine ali funkcionalnosti v obliki nakupa, ki ga opravite znotraj aplikacije (in-app). Pri igrah so to pogosto dodatne stopnje ali nakup opreme za vaš lik.

Ali lahko vidim zgodovino kupljenih aplikacij?
Da, v App Store pod sekcijo “Updates” je čisto na vrhu vrstica “Purchased”. Tapknite jo in lahko si ogledate seznam vseh kupljenih aplikacij, ali pa seznam vseh kupljenih aplikacij, ki niso na vaši napravi.

Če mi aplikacija ni všeč, ali jo lahko vrnem?
Žal ne, vsi nakupi so dokončni. Če gre za dražjo aplikacijo in niste prepričani, ali vam bo všeč, pobrskajte po spletu za ocene ali poiščite video o njej na YouTube.


Posreduj članek naprej